Svetlá noci

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Oklamaná!

Už som sa popálila dvakrát a konštatujem, že ma to už nebaví. Ako dospelý človek mám tú možnosť, aby som uzatvárala zmluvy so spoločnosťami, ktoré poskytujú svoje výrobky alebo služby. Jediné, čo ako zákazník chcem, je to, aby si plnili tieto spoločnosti záväzky a  vedeli dodrzať slovo. Žiaľ ako sa hovorí : zákazník náš pán, už dávno neplatí. Spoločnostiam a firmám ide o jediné: o ZISK. Doslova sa trhajú o nových zákazníkov, aby mohli zhrábnuť čo najviac peňazí, aleˇakonáhle ich majú, nesnažia sa už toľko, ako predtým, než uzatvorili s nimi zmluvu- zdanlivo výhodnú pre zákazníka.

Pred rokom som uzatvorila jednu z takýchto zmluv. S istou telekomunikačnou spoločnosťou som uzatvorila zmluvu, v ktorej som sa zaviazala počas dvoch rokov používať modem k môjmu notebooku. Modem som si v tej dobe brala dočasne, pretože nemali bezdrôtové zariadenie, ktoré som chcela. Pri uzatváraní zmluvy ma ubezpečili, že akonáhle bude na trhu, tak mi bezplatne vymenia modem za toho zariadenie. Predávajúci ma ubezpečil, že o tri mesiace ho už budú mať a že s tým nebudú žiadne problémy, pretože takéto zmluvy o bezplatnej výmene robia teraz bežne. Tak som čakala mesiac, tri a stále som sa chodila pýtať, či nemajú bezdôtové zariadenie, ktoré mi bolo sľúbené. Nemali, nemali a nemali. Dostali ho až o 3/4 roka- pred letom. Bola som natešená, a tak som zobrala zmluvu a modem a išla som na predajňu, aby mi ho vymenili. Tu som narazila na stenu, ktorá mi dala hneď dve facky. Prvá bola, keď sa ma iná predávajúca spýtala, či mám v zmluve dodatok o bezplatnej výmene. Povedala som, že nie a pýtala sa na aký dodatok. Z nášho rozhovoru som sa dozvedela, že mesiac po tom, ako som uzatvorila zmluvu ja začali dávať do ostatných zmluv dodatok o tejto výmene. Keď som sa ich spýtala, prečo ho nedali mne, keď som tam chodila takmer každý mesiac sa pýtať na bezdrátové zariadenie ako náhradu za modem, tak mi povedali, že dodatočne sa tento dodatok do zmluv nedával. Mali to vraj rozkaz od vedenia. Druhou fackou bolo, keď som chcela teda náhradu za akékoľvek iné bezdrôtové zariadenie, aby sa mi  s ním lepšie cestovalo do školy. Vraj nemám nárok na žiadne iné zariadenie. Napísala som reklámáciu s tým, že som bola oklamaná a požadujem bezdrôtové zariadenie, ako mi bolo sľúbené. Po mesiaci mi prišla ich odpoveď s tým, že nevidia dôvod uznania reklamácie, pretože som uzatvorila zmluvu bez dodatku. To, že sa tento dodatok začal dávať do zmluv až mesiac po tom, ako som ju podpísala nikoho nezaujíma. Ani to, že takto zavádzali stovky zákazníkov, ktorí s nimi podpísali zmluvu s tým, že dostanú niečo, čo vôbec nedostali.

Tak ma napadá, že sa takýmto spoločnostiam vôbec nedá veriť a to, čo nie je na papieri, je ako sa hovorí neplatné.


kúzlo dňa | stály odkaz

Komentáre

  1. hmm,hmm,to sú veci
    neorientujem sa,obrátiť sa na fórum spotrebiteľa.
    publikované: 03.03.2009 21:32 | autor: teide (e-mail, web, autorizovaný)
  2. ahoj teide
    tento boj ma už nebaví
    publikované: 03.03.2009 21:34 | autor: Lili (e-mail, web, autorizovaný)
  3. Daj sem aj meno firmy.
    Aj nechceš nemusíš otvorene, ale popisne tak, aby bolo jasné o koho sa jedná.
    publikované: 04.03.2009 04:34 | autor: plpko (e-mail, web, autorizovaný)
  4. islo o...
    T- mobile, som dost sklamaná, bo som tejto spoločnosti verila, no žiaľ som sa veľmi popálila. Myslím, že takýmto tempom im odíde veľa zákazníkov. A možno nie...
    publikované: 08.03.2009 21:18 | autor: Lili (e-mail, web, autorizovaný)
  5. Lili
    Tak s touto firmou mám aj ja zlé skúsenosti. Musím ale počkať na koniec viazanosti zmluvy.
    publikované: 08.03.2009 23:04 | autor: plpko (e-mail, web, autorizovaný)
  6. plpko
    ja čakám na to tiež.
    publikované: 09.03.2009 22:43 | autor: Lili (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014