Svetlá noci

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Optika- pracujú tam klamári

Neviem či som tak dôverčivá alebo hlúpa, ale snažím sa ľudom dôverovať, hoci sú neznámi. Ak za niečo zaplatím a dajú mi k tomu darček verím, že na druhý deň ma ten darček počká a pracovníci sa nebudú tváriť ako, že nevedia o čom hovorím. Ľudia sú bastardi. Postupne si na tento fakt zvykám...

Dnes som si bola vyzdvihnúť v predajni okuliare. Včera mi do nich vsádzali nové sklá, ale mali s tým problémy /nakoľko som pred 2 rokmi kúpila nový rám aj sklá za necelých 4000, avšak odfušovali prácu pri vsadení skiel. To však ako uživateľ nesporozujem, pokiaľ mi sklá nevypadnú alebo ako v tomto prípade nepotrebujem vymeniť sklá/ tak som musela čakať v predajni dlhšie. Ako darček mi k tomu dali púzdro s handričkou na leštenie skiel. Super, povedala som si. Predsa v dnešnej dobe dostať niečo zadarmo je ojedinelé. predavačka mi však povedala, že s osadením skiel majú problémy a tak mám prísť na druhý deň. Dobre povedala som. Púzdro som im nechala na pulte, s tým, že si dnes preň aj okuliare prídem. Tešila som sa, že moje "nové" okuliare ma budú čakať v púzdre. Nestalo sa tak. Dali mi okuliare a tým to skončilo. Keď som sa spýtala na púzdro, ktoré mi k tomu dali včera, predajcovia sa tráviri, akoby o ničom nevedeli. Tak som im ho opísala, že bolo semišové a bolo béžovej farby. Obrátila som sa na predavačku, ktorá mi ho včera dala a povedala som, že som ho tam včera nechala, ale ona ma ignorovala a venovala sa schválne pani, ktorá si vyberala rám. čistá arogancia, ignorácia a zatĺkanie. Ale predsa to je najjednoduchšie. zatĺkať. Kľudne mi mohla povedať, že ho dali niekomu inému, a nie sa všetci tvárili ako neviniatka. Som si pripadala akoby som hovorila do steny. Žiadna odozva. Nakoniec sa nechceli strápniť pre novými klientami a odbili ma vrecúškom na okuliare. Pekné klamanie klientov... Už naozaj neviem, na ktorého predajcu sa dá v dnešnej dobe spoľahnúť, pretože všade ťa chcú iba oklamať.


kúzlo dňa | stály odkaz

Komentáre

  1. no tak to teda poteší...
    keď sa k tebe správajú ako k blbcovi... ako nedokážem takéto správanie pochopiť. No, ale začínam si zvykať.
    publikované: 05.12.2009 08:20 | autor: savalovsky (e-mail, web, autorizovaný)
  2. mozno je dobre
    ze to ostalo len pri tej ignoracii ;-))
    publikované: 05.12.2009 11:21 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. ale ale
    ignorovala ta lebo sa venovala druhemu zakaznikovy..(systém jeden za druhým.. ) pockala si kým s tým zákazníkom skoncí?
    ak ano a nadalej ta ignorovala tak sa moze hambit cela optika, ale ked si odisla skor ako skoncila tak by som si asi rozmyslel ci im napisem takuto reklamu..
    (robil som s ludmi a viem, ze ked skacem od jednehok druhemu, tak odíde aj prvy aj druhy a ja ostanem bez zakaznika)
    publikované: 06.12.2009 12:03 | autor: iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. cakala som
    ešte som na tú doyčnú zamestnanzňu aj ukázalaom/ostatným zamestnancom/, že ona mi to púzdro dala.. a čakala som tam, ale nič také sa nedialo... Podľa mňa tá dotyčná ma ignorovala naschvál, lebo sa nechcela znemožniť pred zákazními a myslím, že keď si v tej optike kupuje niekto rám za minimálne 3000, sklá za dalšie 2 000- ky, tak určite pred potencionálnymi zákazníkmi sa radšej zatrávia ako že oni nič, akoby mali priznať vinu. A okrem iného boli tam daľší 3 zamestnanci, kt. sa mohli ísť venovať zákazníkom, namiesto nej a ju mohli poslať za mnou. Neurobili tak... radšej tam postávali ako tupci...
    publikované: 08.12.2009 15:29 | autor: Lili (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014